Merhaba sevgili anneler ,1 aylık taze bi anne olarak uykusuzluktan çok muzdaribim. Uykusuzluk yüzünden çok mutsuz ,gergin ve yorgun bi insan oldum. Bebek 1-2 saat uyurken o arada temizlik mi yapayım yemek mi yapayım duş mu alayım ya da uyuyayım mı aşırı bocalıyorum. Kendimi çok kapana kısılmış hissediyorum. Günde kesintisiz 4-5 saat uyusam o bile yetecek ama maalesef🙁çözüm önerileriniz var mı? Siz nasıl başa çıktınız? Ve ne zaman uyuyacağım ben artık!!!😵💫😵💫😵💫😵💫