momzayn Kızlar 2 gündür göz kapagının içinde şiş var beze gibi ele geliyor saglık ocagında kontroly cardı ben arpaçık falan sandım ama doktor arpacık del dedi kızarıklıkmfalanda yok göz doktoruna götür dedi varmı başına gelen ??