Merhaba ben de çok çektim aylarca ameliyat günü bile aldım ama şifayı bu otlarda buldum istersen yap canım .kuşburnu,incir yaprağı,papatya ,ebegümeci kaynat lapa yap otur üstüne inşAllah iyi gelir buradan daha önce yazmıştım arkadaşlara da iyi gelmişti inşAllah size de şifa olur