Eylulzeynep8 bizim de haftada 2 gün görüştü bir hastanede, ama her gün bilgi alabiliyorduk hafta sonları hariç o zaman da yine hemşirelere soruyordum arayıp ama şimdi beslendi, uyuyor vs gibi bilgi verebiliyordular. Diğer hastanede ise her gün günse 2 defa gorus vardı mesela, yine her gün öğlen olan görüşten sonra doktor bilgi veriyo4du