Haribo42 Ezgibozkurtkocak1 titreşimli kullanıyorum hiç bir işe yaramıyor ekatra titreşimli diye fazla para verme
Sahreyldrm Ezgibozkurtkocak1 kuzum titreşimli alacağına otomatik sallanan al benim kızım kolik titreşim hiç fayda etmedi durmadı içinde boş yere alınmış oldu bebecruz sitesi var uygun fiyata sallananlardan car bı bak istersen
Semanuryvz Ezgibozkurtkocak1 Haribo42 ben hiç katilmiyorum her bebekte farklı mutlaka ama titreşimi acınca hemen sakinlesiyir ve uykusu varsa uykuya öylece geçiyor bizi çok rahatlattı doğduğu günden beri kullanıyoruz şuan 2aylik kızım joie sansa kullanıyoruz
Peony Bende de var. Cidden işe yaramıyor. Oysaki titreşimin gaza iyi gwldiği filan yazıyor da boş hepsi. Allahtan almadım arkadaşım verdi. Yoksa üzülürdüm.
Haribo42 Peony bide ben büssür para verdm 4 buçuk aylığız hala gaz çekiyoruz asla rahatlatmıyor hani çözüm olmasını ztn beklemedm ana bari rahatlatsa asla