Çünkü adaletsizlik. Adalet yok ülkede. Adam tecavüz ediyor diyor ki birkaç sene yerim, ona da yok şu affı yok bu affı 1 sene yatar çıkarım. Kimse cezadan korkmuyor. Cezalar korkutacak derecede değil. Bahsetmek istediğim sadece tecavüzcüler değil. Neredeyse hepsi böyle. Adamlar korkmadığı için her haltı yapıyor. Ama malum kişilere biri kötü söz etsin süründürürler. Şahısa küfür etti diye hapiste yatan tanıdığım var. 12 çocuk ölene kadar devlet neredeydi?! Genç polisi öldüren o.çocuğunun onca suç kaydı varken niye dışarda? Niye içeri de değil? Fatih’te 2 kızı kesen genç suç kaydı olmasına rağmen, psikolojik sorunları olmasına rağmen niye hastaneye kapatmadılar? Aylar evvel, belki geçen sene hatırlamıyorum. Taksicinin yağmurda görüp acıdığı ve taksisine aldığı adamın tarafından öldürülmesi? Ki onun da suç kaydı vardı. Niye dışardalar? Niye önleri kesilmiyor? Çünkü ADALET YOK A D A L E T Y O K. Birileri önünü kesmezse bizler kesilmeye, öldürülmeye devam edileceğiz.
Ayrıca bu olaylar bir Avrupa ülkesinde olsa ülke ayağı kalkar. Ortalık karışır. Ama bizler susuyoruz. Belki sıramızı bekliyoruz. Şu 1 ayda duyduğumuz şeyler nelerdi öyle. Cinayetler, dolandırıcılar, tecavüzcüler, Narin bebek, Sıla bebek, yenidoğan çetesi. Yazık yaşadığımız şu zamana. Evladım için o kadar tedirginim ki. Rabbim evlatlarımızı korusun. Bizleri korusun. Konuşulacak ve söylenecek o kadar şey var ki. Konuşursam ben hapise girerim. :))