Kızlar bebeğime doktor antibiyotik başladı ve 7 gün düzenli kullan bırakma dedi çevremdekiler iyileşince bırak kullanmayı diyolar ama tam emin olmasam iyileşse bile belli süre kullanmak gerekiyor diye duymuştum ama emin değilim konu hakkında bilgisi olan var mı