Alexandrite lazere gidiyorum 3. Seansım kıllarımda azalma var evet ama aşırı acısı var atış seviyesi 20 ile giriyorlar tüm vücuduma çünkü kıl köklerim çok zor yanıyor üstünden bir kaç kez gecince de çok acıtıyor yanıyorum normalde asla tahriş olmazdı ama 2 gün önce gittim dünden beri bacaklarım kollarım kaşınıyor sivilce olmuş neden acaba bu arada gitmeden mutlaka duşumu alır özen gösteririm