Kızlar bakar mısınız 3 aylık oğlumun tırnaklarını keserken çok huysuzlanıyordu uyurken de hemen uyanıyor durmuyor diye kesmek istedim elini çok oynatıp ağlıyordu yanlışlıkla eti kesildi parmağının ucu yani çok kanadı çok ağladı bende batikon sürüp yara bandı yapıştırdım sonradan aklıma geldi batikon zarar verir mi kanı durmadı mecburen sürüp kapattım bilgisi olan var mı