Mrb arkadaslar kızım 15 aylık sürekli emmek isteyen bı bebekti ama son bı kaç aydır uyku düzeni ve yeme ek gıda düzeni asla yok yemek yemiyordu ve kilomuz düşük . Bugün ilk gecemizdi çok kötü geçti emzirmeyi bırakalım dedik ama nasıl ilerliycez süreç ağladıkça uzuluyirumda .