Merhaba kızlar bizim en büyük sorunumuz bir yere oturmaya gidelim kızım mutlaka oradan bir oyuncak alıp eve getirmek istiyor kıyameti koparıyor bunun için bazıları alsın sonra getirirsin diyor bazıları komple alsın nolcak diyor ama bazıları da vermek istemiyor ve vermiyor haklılar da insanlar o an bir kıyamet kopuyor anlatamam size ben çok rahatsız oluyorum her istediği oyuncağı da alırız her şeyi evde var ama çok mahçup oluyorum sanki biz ona hiç birşey almıyormuşuz gibi bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim olupta baş edebilen anneler yazabilir mi acaba yani güzellikle konuşmayı da deniyoruz sana alıcaz hemen söz işte diye ama o an bağrış çağrış istediği için duymuyor bile bizi