mrvnrmom Bebeğim 4 gün önce 8 aylık oldu. Bugün burnu akmaya hapşırmaya başladı. Ateşi yok, direkt doktora götürmek istemiyorum. Sizce götürmeli miyim? Evde yapabileceğim şeyler neler? Biraz deneyim paylaşır mısınız 😞
civcivi Bende aynı şey oldu ateş öksürük yok sadece şeffafımsı bi akıntı bi kaç gün çorbalarına sarımsak koydum antibiyotik niyetine iyi geldi ilaçsız atlattım
Baharttttt Geçen hafta benim kızımda da aynı şey vardı ateş yok ama burun akıntısı çoktu. Doktora da götürdüm muayene etti ciğerleri temiz olunca ilaç vs vermedi. Yaklaşık 10 gün sürdü. Sürekli burnunu temizledik tıkandıkça serum fizyolojik ile yıkadık uyurken başucuna bir soğanı ikiye bölüp üzerine 6-7 karanfil saplayıp koydum birde cold mix damla var yakalarına ondan damlattık çok rahatlattı.