meltew ben ve kızım, ablam ve yeğenim de aynı durumdayız. 1.5 aydır dediğiniz gibi birkaç gün burun akıntısı, öksürük oluyor, sonrasında hafifliyor, 1 hafta sonra tekrar başlıyor. Kızımı bu süreçte 2 kere doktora götürdüm, iki doktorun da verdiği ilaçları dedikleri şekilde kullandım, iburamin şurup kalmıştı hatta geçtiğimiz 3 gün onu tekrar verdim. İlaç da içirmek istemiyorum daha fazla. Bugün eczaneye gittim danıştım, 10 gün yatıp dinlenseniz atlatırsınız dinlenemediğiniz için tekrarlıyor dedi, takviye vitaminli bir şurup verdi sadece. Bilmiyorum ki tam olarak nasıl iyileşeceğiz