patastikof Anlaştığı hastaneler onedio sayfasında paylasildi. Lütfen bakın o listeye ve uzak durun o hastanelerden…. :((((
ilay-mom Çok üzüldüm. 2 ay önce corludaki reyapta doğum yaptım hiçbir sorun yaşamadık ve çevremiz de oraya gidiyor devamlı hiçbir şey duymadık burasıyla ilgili🤷🏻♀️
elisa2705 ilay-mom Hangi doktora oldunuz acaba feride hanım mı ? Bende orda oldum hic sorun yaşamadım ya cok sasırdım acıkcası
ilay-mom elisa2705 evet Feride hoca doktorum çok memnunum cok ilgili bir doktor ama dediğim gibi biz buralıyız zaten çevreden arkadaşlar da orada doğum yaptı hiç böyle birşey duymadık 🤷🏻♀️
elisa2705 ilay-mom Aynen bende 16 ay önce ondan dogum yaptım son kontrol diye gittigimde direk doguma aldı gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum ne kuveze de girmedi cok sükür 1 hafta erken dogdu sadece🙂↔️