melektg Bebeğim üç aylık . Doğduğunda bu lekeler vardı kırmızıydı. Çocuk doktorları doğum lekesi dediler ama zaman geçtikçe kabuklanmaya ve yara olmaya başladı . Çevrenizde hiç gordunuz mu bunu gören duyan varda nolur yardımcı olsun napabilirim bu konuda cildiyeye goturucem ama ne olabilir bilgisi olan yazarsa !))))
Layddiana Fotoğraf yok benim oğlumun da göz kapaklarında ve alnında damarimsi kırmızı lekeler var ağlayınca belirginleşiyor 24 günlük ve hala geçmedi acaba aynı şeyden mi bahsediyoruz
melektg Layddiana biz özel cildiye uzmanına gittik. Herkes doğum lekesidir geçer dedi. Evladım çok acı çekti . Meğerse doğumdan kalan yaraymış. Krem verdi fucidin kullandık iyileşti çok şükür
melektg bisenakillisinzaten Gittik hastaneye özel cildiye uzmanı baktı çok şükür bebeğim iyileşti . Yaraymış doğumdan kalan dikkat edin sizde.benim evladım çok çekti .krem verdi sürduk iyileşti
Layddiana melektg bizimki yara şeklinde değil biraz azaldı ama hala var ağlayınca fln kızarıyor belli oluyor