Oğlum 32 aylık, 2 aydır haftada 1 kez ebeveynli oyun grubuna gidiyoruz. Dikkatimi çeken şey bütün çocuklar anneleriyle birlikte oturuyor ve birlikte etkinlik yapıyor aynı ordamda. Sadece tek bir etkinlik var, büyük bir kağıttaki çizimi boyama. Onda da herkes kendi önünü çiziyor. Birlikte oyun, paylaşım yok. Açıkçası bu benim çok tuhafıma gidiyor çünkü bu ortam zaten parkta da var yani çocuğum sosyalleşsin istedim biraz da kreşe hazırlık olsun dedim ama bir faydası olduğunu düşünmüyorum. Her hafta birlikte bir şey yapılacak diye umarak gidiyorum ama hep aynı etkinlikler ve oğlumla birlikte yapıyoruz çünkü kural bu. E biz evde zaten etkinlik yapıyoruz? Oğlum diğerleriyle etkileşime girmek istiyor ama öyle bir ortam yok. Hep böyle mi oyun grupları diye çok merak ediyorum, benim tek deneyimim bu çünkü