Gulsm2516 doktora götür canım sen yine de. Benim de detaylıda belli değildi. Doğum yaptım 3.gün kontrolünde çocuk doktoru kalbinde üfürüm olduğunu söyledi. Kardiyoloğa gittik. Maalesef iki delik çıktı biri önemsiz dedi ama diğer delik için açık kalp ameliyatı olacak 😞 Biz de morarma falan yok şimdilik ama etkileri büyüdükçe ortaya çıkıyormuş. İhmal etmeyin içiniz rahat etsin. Umarım bi sıkıntısı yoktur 🙏😊