silaa66 NaimeYilmaz ios kullanıyorum reklam hatası yaşamadım ben Resim ve videoları linkten kopyala yapıştır yapmak yerine direk alttan seçip atsak çok iyi olur Profil kısmında hakkında olursa o da çok güzel olur Dislike da olabilir 😂
Zeytin-gozz1 NaimeYilmaz çocuğu uyuturken pış pış sesi acıyorum ve o sırada forumda vs geziniyorum. Sesi kapatmak istediğimde komple çıkıp uygulamayı arka plandan silmem gerekiyor. Önceden yukarıdan ac kapa yapabiliyoduk
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala NaimeYilmaz hesap dondurma işlemi gelse çok güzel olur. Bazen burdan uzak kalmak isteyince dondurmak istiyorum
YelizCaliskan NaimeYilmaz Bebek takibi kısmında boy kilo vs girdiğimiz alanda “tarih” eklenmiyor. Tarihi seçiyorum fakat seötiğim tarih görünmüyor. Burası düzeltilirse sevinirim. Bebeğimin gelişimini takip ettiğim bir uygulama da böyle bir sorun yaşamak istemiyorum. Android/Xiaomi Teşekkürler 🌸
neslika NaimeYilmaz hep aynı gönderiler başta çıkıyor. Bazı gönderiler cevapsız kalıyor. Cevaplanmamış sorular için de bir sekme olursa iyi olur
bebisliozlem Kızlar bence birbirimizi ekleme gibi bir şey gelsin dimi ya 🥹 @TulayGeriDon @milletsanakanalizemiolacak @Nurklc ve daha aklıma kullanıcı isim olarak gelmeyen nice arkadaşım var burda ben sizi özlüyom 🤣 bazen kızımın atağı tutuyo 🤣 birde eğitime başladım burda çok sık giremiyorum ama mesela diyelim ki sizler bende ekli olsanız ilk sizin gönderileriniz görcem falan müq olur 🤗 Ya bir de engellediğimiz kullanıcılar bizi görmesin bize yorum yapamasın gizlilik gelsin bir de yorumlarımıza bazı dengesizler girip ne yazmışız tartışmalarımızı falan açıp ordan laf sokuyor dengesizler
TulayGeriDon bebisliozlem evet. Ben kullanıcı adımı degistirdigimde @milletsanakanalizemiolacak beni sapık sanmıştı😁 arkadaş ekleme olsun. Kullanıcı isimleri değişiyor veya değişmese bile hatirlayamiyoruz.
Deletedmom_117 NaimeYilmaz Engellendiği de komple görünmemesi ve herkesin herşeye Karisamamasi iyi olur . Yaş olsun Annelik olsun Özel hayat olsun Anlattilaa bile buna herkesin Karışmaması güzel olurdu aslında ama en güzeli engell mevzusu .
kirikkalp NaimeYilmaz Engellendikten sonra kimse kimseyi görmesin bence ❤️👍👎 bunlar eklense daha hoş olur yorumlarda ifademizi belirtirdik Reklam aşırı fazla post aralarında da çıkması can sıkıcı 😂
delihatun01 NaimeYilmaz Arkadaş ekleme gelsin mesaj bölümü gelsin kişiye özel Hesabımızın kendimiz silebilelim bir dünya kullanılmayan eski hesaplar var çünkü gereksiz bence iOS
ENERCII NaimeYilmaz engellediğim kişinin sayfamı görmesini istemiyorum yorumlarını okumasını istemiyorum
durukusmom NaimeYilmaz ben ios kullanıyorum forum kullanırken sayfayı aşağı kaydırınca bazen istemsizce çok kaydırmış oluyorum ve kendi kendine sayfa yenileme gibi bir şey yapıyor ve tüm post ekranı değişmiş oluyor. Benzer durumu çok yorumlu postlarda da yapıyorum mesela 200 yorumlu bi şeye girmişim yavaş yavaş ilerlemek istiyorum bir anda birkaç sayfa ileri ya da geri gidiyor takip edemiyorum yazışmayı
aresnako NaimeYilmaz Bence fotoğraf yüklemek daha kolay olmalı. Direk yorum bölünde ‘tıkla, galeriden seç’ şeklinde. Arkadaş ekleme olabilir, tanıdıkları kaybetmeyiz 😂 İos kullanıyorum