Meri-Mel çok küçük yaşta kapanmıştım zorla ve istemedim zaten tam tesettürlü de değildim pantolonlar makyajlar kendimi gördükçe olmuycağını anladım o yüzden eğer bir gün nasip olursa ferace giyerek kapanmayı düşünüyorum yanlış anlaşılmasın herkesin kendi tercihi sonuçta ama bana göre tesettür ferace giyip omuzları tam örtmek ve makyaj vs yapmamak yapanlara saygım var ve onlar tesettürlü değil demiyorum ama benim düşüncem bu yönde 💜