Kızlar bugün bi bebek hasta geldi.Minik bi bebek agzının içi pamukcuk dolmuş ya hiç temizlemedin mi annesi neden böyle doktora göster ilaç yazar gazlı bezle ılık suyla temizle dedim mamadan oldu biliyorum falan dedi annesi değilim dedi.Çocuk esirgemede calışanmış bebekde çocuk esırgemedeymiş. bebek daha iki aylık falan anca. Çocuğun öndeki sacları upuzun siyah ama arkası kel. bi kısmı sürekli yatmaktan olmuş büyük ihtimalle yataga degen kısım dökülmüş. Çok üzüldüm annesi babasına bişey mi olmuş niye orda dedim annesi bırakmış gitmiş dedi.25 tane bebek daha varmış.Ya çocuga o kadar içim acıdı ki başıma agrı girdi sürekli o bebegi düşünüyorum elimden bişey gelir miydi yapabileceğim bişey var mıydı o bebek için bilmiyorum kendimi suçlu hissediyorum. Öff çok kötüyüm yaa o kadar insan bebek sahibi olmak için neler yapıyor. Bir anne nasıl evladından vazgeçiyor anlamıyorum.Bebeğe işlem yapılacaktı aglıyordu ben pış pış falan dedim aglamayı bıraktı bana baktı masum masum içim parcalandı.