Merhabalar kullanıp memnun kaldığınız marka ve modelleri yazarsanız çok sevinirim ☺️
TwinsAndBeren Avent kullanıyorum memnunum
TwinsAndBeren kameralı olanlardan düşünüyorum ben
TwinsAndBeren üstte kalsın