Normalde sıfır ekran ilerliyoruz naadiren açılıyo burnunu açarken falan izletiyoduk şimdi grip oldum oyunlar oynuyorum ama memnun olmuyo çizgifilm açıyorum iki gündür çok izlemiyo ama en azından ufak bi vaktini izliyo korkuyorum bulaşacak diye yani okadar çok şey okudum ki tv zararları ile ilgili neye inanacağımı şaşırdım günde yarım saat izlemiyor iki gündür az az açıyorum atak dönemindeyiz zaten ne kucakta duruyo ne yürüteçte ne dışarda gece uyumuyo sabah uyumuyo delirmek üzereyim bebeğimle tekim akşama kadar