Kızlar oda ısı ölçer 23 derece gösteriyor. Oğlum 3. ayına girdi. 3-4 gündür gündüzleri uyumuyordu beşiğe bırakınca ağlıyordu. 2 gündür de bi tık kalın giydirip battaniye örtüyorum üstüne. Güzel uyuyor. Şimdi vicdan azabı çekiyorum oğlum üşüdüğü için mi uyuyamıyordu 😔