hfzhnf allah belalarını versin oğlum 145 gün yoğun bakımda kaldi 28 haftalik doğmuştu bizede sürekli bebeginizn durumu çok kötü heran kaybedebilirz diyolardi ama yavrum doktrlsri şaşırti doktr acikcasi biz ölucek diye bekledik dedi bana hatta çok kollay onlar için minicik yavruların ölmesi 145 gün boyunca yenidogan yoğun bakıma gittim geldim hergun allahim bu durumda olanları kurtarsın insallah bunnu yapanlarda cezasını çeksinler hastaneleri kapansın