Merhaba benimde 3 buçuk aylık oğlum var bizde aynı durumdayız sanırım gazdan oluyo doktora sorduğumda zeytinyağıyla masaj yapmamı önerdi normal dedi elinizden geldiğince gazını çıkarmaya bakın bağırsaklarda süt hava ile birlikte ilerlediği için oluyo