ZeynepSareMom Arkadaslar 25 gün önce sezeryanla doğum yaptim..Dikis yerimin sol tarafinda sari su şeklinde bi sıvı geldi..Ve dun aksam da peceteye silince bi iki damla kan vardi..Ağrı veya aci hissetmiyorum..Bu normalmidir acaba ?
RahAyDoruk ZeynepSareMom ben doktorunuza muayene olmanızı öneririm bu gibi şeylerin sezaryen sonrası normal kabul edilmediğini biliyorum 😌
osibrabia ZeynepSareMom doktoruna soyle canim buyuk ihtimal dikisin kucuk bi yeri patlamis bendede oyle oldu ilaclarini aksatma agir seylerler kaldirma orayi sıkıştırma ama kesinlikle doktorunla gorus bunu
Yasemin89- ZeynepSareMom Benimde sağ tarafımdan gelmişti. benim de ağrım sancım yoktu sadece zorlamıştım o gün. gece kalktığımda üzerim sırılsıklamdı kanlıydı sarı suyla karışıktı. sabahına doktora gitmiştim enfeksiyon var mı diye ultrasonla baktı. Temizdi yağ dokusunun hemen altında su birikintisi kalmış dedi. Enfeksiyon olsaydı sancın olurdu dedi. Dikiş yerini diş macunu sıkar gibi günde 2 kere sıkacaksın ki o sarı suyu aksın dedi. Su bitince yaran kapanacak demişti. 3 hafta sonra fln geçmişti. Siz bi doktora görünün baksın doktorunuz.
Dorugum ZeynepSareMom bnmde olmustu emzirmeye calisirken kndimi cok kasip baskiyi cogaltmisim dikisim patlamis meme reddi vardi zorlamaktan olmus
ZeynepSareMom osibrabia küçuk bebeğim var annemi bekliyorum ona birakip gidicem doktora..Ama benim doktorum uzakta..Kadin doğuma gitmem gerekir demi bu yara için
Dorugum ZeynepSareMom dr a gittim gosterdim baskiyi azalt dedi egilme dedi bide bn surekli tahin yagi surdum hemen duzeldi dr bi krem vermisti ama kortizonlu diye almamistim simdi dikislerimin yeri bile belli deil
Muhammedtrn ZeynepSareMom burda bize sormakla zaman kaybediyorsunuz keşke doktora gitseniz enfeksiyon kapmışsınız belliki! Kana karışırsa işiniz zorlaşır vakit kaybetmeyin. Geçmiş olsun
ZeynepSareMom Muhammedtrn canim gideceğim zaten annemin gelmesini bekliyorum bebegimi birakmak için 😔