kirpapatyasi19 Selam anneler 16 aylik oglum oglum var yurumek icin hic cabasi yok ellerinden tutup yurutuyorum bakiyorum pat diye oturuyor tembel cok biliyorum 18 aya kadar normal ama cabalamiyor benim oglan
mseyma kirpapatyasi19 bir bebek tembellik yaptığı için yürünemez lik yapmaz. Yürümek beyinle ilgilidir. Dengesini sağlayacak vs ayrıca da kas. Daha zamanı var zaten sıkıntı yapmayın isterseniz vitamin ve kan değerlerine baktırın ama tüm doktorlar diyor sınır 18 ay. Yani endişelenecek bir şey yok. Ben de 18 aylık yürümüşüm
barbaroskuzey Ben de bir buçuk yaşında yürümüşüm koltuk kenarlarında sıralıyor mu elinizden tutup yürüyor mu
AdemAsaf2023 Benim oğlum da 14 aylık olucak yakında oda yürümedi Dr sordum 18 aya kadar normal dedi ama ister istemez stress yapıyorum kendime çevremde arkadaşlarımın bebeleri var kimi 10,11 aylık çoktan yürüdüler:( zamanı var diyelim bakalım