bdrak Bebeğim 3 aylık Bexsero ve nimenrix yaptıralı 3 gün oldu şişti ve ağrı yapıyor dokununca çok ağlıyor normal mi yaşayan var mı
3kedili2bebekli bdrak kolonyalı pamuk uygulayabilirsiniz, bir de doktora yada hemşireye sorun 3 gün geçmiş ağrı olmamali gibi sanki
bdrak 3kedili2bebekli ilk ağrımadı 2 gün sonra ağrı oldu pazartesiyi beklemelimiyim tereddüt ettim şuan