Kızlar merhabalar burada yeniyim 16 günlük bir kızım var ellerinizden öper teyzeleri ilk bebeğimdi haliyle bazı şeyleri bilmiyorum o yüzden siz tecrübeli annelere sormak istedim ben sezaryenle doğum yaptım dikişlerimde bir sıkıntı tok çok şükür kaynadı kapandı ama iki gündür dikiş altında bir şişlik var ödem olabilceğini söylediler daha yeni olduğu için böyle bişey yaşayan oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim