Bebeğim 19 günlük ve 5yasinda oğlum var gripti çok korumaya çalıştım yan yana gelmesinler diye aynı evin içinde ne kadar koruyabilirsem bebeğim öksürüyor günde bir kaç kez bugünde emzirme öncesi burnunu temizlemek istedim baya sümük çıktı kocaman minicik burnundan nefes almiyormus yavrum doktora girurmem gerekiyor mu bilmiyorum her götürdüğümde yogunbakima aldılar artık korkuyorum yine alırlar diye nasılsa ilaç kullanamiycak evde ne yapabilirim acaba sürekli burnunu temiz tutup bol bol emzirmek yeterli olur mu