simseklivekalpli Bingo sıvı deterjan aldim ama yumuşatıcı kullanmaya gerek var mı? Çok eskiden beri sıvı deterjan kullanmadığım için unuttum 🥴
seyma10 simseklivekalpli yumusaticiyi komple biraktim sirf kokusu icin daha da kimyasal olmasin dedim hayatimda sivi deterjan kullandığımda yumusatici koymuyordum
hnd23 simseklivekalpli sıvı deterjan kullanıyorum bende bide yarım kapak yumos kullanıyorum. Kokusu hoşuma gidiyor. Tercih tabi kullanmasaniz da olur.
simseklivekalpli haydii kırmızı bingo aldım ben de bugün ordan 😁 yumuşatıcısının kokusu güzel diye. Rinso nasıl?
rana0234 Vallahi bende zararlarını öğrendiğim andan beri yıllar önce bıraktım yumuşatıcı kullanmayı.Olabildigince az kimyasal kullanmaya çalışıyorum.Yillar önce aldıklarım evde boş boş duruyor.
simseklivekalpli rana0234 dolap kokusu olmuyor mu peki kıyafetler? Sırf bu yüzden kullanıyorum aslında.
seyma10 simseklivekalpli uzun sure kullanilmayan kiyafetler dolap kokusu oluyor bence simdi kışlıklar kokmuştur bekleye bekleye