edaaa0 şimdi şöyle birşey hemşirenin bildiği yok evet bu konuda çok haklısınız bilmesi gerekir fakat bu ilaçların bize bilgisi okullarda öğretilmiyor tabiki ilaç öğreniyoruz ama her ilaç değil ki bu bir özel aşı burda hemşirenin hatası uygulama haftasını bilmemesi bu da onun kendini geliştirmemesine bağlı bende hemşireyim yardımcı olmayı çok isterdim ama maalesef benim de konu ile ilgili bilgim yok diğer aşıların haftasından dolayı demiş bir arkadaş ama onla alakası yok size en yararlı olacak olan bilgiyi firma verir rotarix olduğunuzu düşünüyorum o yüzden gsk ilaç firmasını arayıp öğrenebilirsiniz veya doktora sorabilirsiniz ilaç firmasının numarasına internet üzerinden ulaşabilirsiniz bu arada diğer aşıları erteleme yapmanıza gerek yok