mucizem10 ağlayarak uyanıp yatağın üzerinde otururarak devam ediyor. Bazen ağlaması bitiyor ama ağlıyormuş gibi bağırıyor, kucağıma gel diyorum, ı ıı. Sarılalım diyorum, ı ıı. Ben gidiyorum diyorum, ı ıı. Sadece ağlama. Böyle anlarda kendi hâline bırakıyorum biraz. Gün içinde de böyle, sakin kalmaya çalışıyorum ben gerilince o daha da huysuz hırçın oluyor. Kendi hâline bırakıp, anormal bir durum yokmuş gibi davranınca biraz daha azaldı bizim. Bir de ten teması seviyor benimle. Sakin olduğu anlarda bol bol sarılıyorum durup dururken o da iyi geldi diye düşünüyorum.