dayes heybeybi sorma maksadım o zaten neler eksik kalmış diye. 🌸 Şu markadan aldım, şöyle güzel kıyafetler aldım, şu kadar harcadım demiyorum ki… En zaruri olanlar geçiyor listede; mont, tulum, çorap vs.
dayes KatremAlya3 KatremAlya3 Bana göre ihtiyaçlar alındıysa tamamdır. evet ben de öyle düşünüyorum; listede de ihtiyaçlar yazıyor, normalin üzeri harcama ya da markalar yazmıyor 🌸
Eylul301023 dayes sizin ki büyük herhalde o zaman benim oğlum daha 11 buçuk aylık onun için çabuk gelisiyorlar hemen büyüdü giydiremedik 😂
dayes Eylul301023 şu an 19 aylık, geçen sene bu aylarda 7 aylıktı çok az şey aldık hediye gelenlerle geçirdik hatta desem yeridir. Çok çabuk büyüyorlar gerçekten. Bu sene de alırken yine birer beden büyük aldım kış sonuna kadar giysin diye. 2 yaşına girecek martta. Nisanı geçirecek şekilde aldım bedenleri hep.
Eylul301023 dayes en mantıklısı sizin yaptiginiz biz maalesef ilk çocuk heyecanına kapıldık gittik yenidoğan için 20 takım falan aldık e hediyede çok geldi bazıları hiç giyilmeden kalktı artık öyle yapmıyorum 😂 2.olursa o giyer diye sakladım hepsini kaldırdım 😂
_YanakReisinAnnesii Dedektifgadget Bunun siyahıydı bizimki, o dönem arabamız olduğu için işimizi görmüştü gayet sıcak tutuyordu.