241019sy merveeker karbonatlı sıcak suyla yıkayarak kullandım ben lansihoh aldım ama onu tutamadılar beyb ne tuttular 40 gün sonra bıraktılar
Deletedmom285 merveeker 4 buçuk aydır kullanıyorum philipsh avent ben sadece sıcak suyla yıkıyorum ve kabında duruyor
Kereminannesiii merveeker 2 ay bu şekilde emzirdim bir göğsümü. Sadece kaynatıyordum. 2 ayın sonunda normal emzirmeyi denedim çok şükür oğlum tuttu şimdi kullanmıyorum. Wee markaydı eczaneden almıştım özellikle marka arayışına girmeden
Momofkerem Mycey kullandım 50 gün çok memnundum kaynar suda biberon yıkama deterjanı ile yıkıyordum. Bazen sadece kaynar suya ve sonra kabına koyuyordum
Momofkerem merveeker evet şu an 6 aylık o zamandan beri uçsuz emiyor ara ara deneseniz büyüdükçe kuvvetleniyorda zaten tuttuğu zaman alışır inşallah
merveeker Deletedmom285 bu şekilde emzirmenin sütü azalttığı söyleniyor siz bilirsiniz öyle bişey oluyor mu?
Deletedmom54 Deletedmom285 merhaba.bendede göğüs ucu yok.lansinosh aldım bende ama bebeğim 10 günlük pek tutamıyor.sağıyorum biberonla verıyorum.mama takvıyesıyle.napıcamı şaşırdım.bahsettiğinizin ucu dahamı küçük acaba
merveeker KuzeyiinAnnesii ben de wee kullaniyorum 1 aylik bebegim icin. Avent kelebek seklinde oldugu için emerken anne göğsüne temas ediyor diye onu önerdiler. Küçük beden mi almalıyım?
KuzeyiinAnnesii merveeker evet canım kutularım üzerinden bedenleri yazıyor small alırsanız daha rahat edersiniz diğer türlü uç kısımları baya büyük oluyor bebek ağzına alamıyor büyük geliyor uç kısmı
Berilsmom merveeker Ben 11 aydır öyle emziriyorum hiç azalma olmadı sütümde aksine sütüm çok maşallah mamasız geldik 6. Aya . Şimdi ek gida ve anne sütü hala devam ediyoruz
Berilsmom merveeker Ben 11 aydır öyle emziriyorum hiç azalma olmadı sütümde aksine sütüm çok maşallah mamasız geldik 6. Aya . Şimdi ek gida ve anne sütü hala devam ediyoruz
merveeker Kereminannesiii ben de wee kullanıyorum bir de aventi deneyeceğim kelebek şeklinde olduğu için anne göğsüne temas ediyormuş. Ne güzel bırakmışsınız inşallah biz de bırakabiliriz
merveeker Rabia58 ben de o şekilde temizliyordum bebeğim 36 günlük. Daha çok küçük olduğu için zararı olur dediler bilemedim 🤷♀️ sizin bebeginiz ne kadarlik?