Mrvsn şimdi 30 aylık ya şu şekildeydi konuşmaya başlayamıyodu ba ba baa babacıım falan böyle ilk kelimede cümleye girmekte zorlanıyodu sonradan düzeliyody, ekran fazla izledi diye oldu sandık ekranı azalttık falan nafile. Malesef arada ben ona bi şeylere kızarsam yine oluyo😢 çocuk doktoru çok ilerlerse gelişimsel pediatriye gidin onlar ilgilenir demişti ama gitmedik bi yere . Ben birqz daha kaliteli zaman geçirmeye çalışıyorum işe gitmemin normal olduğunu işe gidip geldiğimde onu özlediğimi falan konuşuyorum öyle öyle azaldı. Belki dönemsel bir şey o ayda bilmiyorum