helinsila gmzzmrtt maşallah ben daha ilk ayda oldum neye göre acaba keşke bende olmasaydım ½ yaşina kadar adete gormeyince hamilelik olasaligi da olmuyordur heralde demi merakımdan sordum da
hazalsmomm denizalismom ben 3. Aya giricem hala olmadim 1 yili gecenlerinkj kansizlikla alakası olabilir mi
2124 Feyzosumunannesi Aaaa bende 😳 şu an kızım tam 4 bucuk aylık bugun başladı oğlumda 40 ım çıkınca olmuştum ya 2 ay önce lekelelmme oldu gectı
ogretmenanne2024 nzl01 bebeğim 2 aylık ben de olmadım doğum kontrol hapı kullanıyorum kanamam falan da olmadı
delihatun01 ogretmenanne2024 adet olmadan nasıl kullanıyorsunuz bende kullanmak istiyorum ama adet olman gerekiyor dediler artı emziren anne her doğum kontrolü kullanamıyormus
Elfgrn nzl01 18 ay sonra oldum. Daha olmadım. 26 gün geçti. Zaten hep duzensizdi ama belki diyordum düzelir sevinmiştim ne güzel de kursağımda kaldı. Aktif emziriyorum hormonlardan doktorum normal karşılıyor ilk 2 yıl adet olmamayı.
ogretmenanne2024 delihatun01 ben adet olmadan kullanmaya başladım çünkü korkuyorum açıkçası süt korur işine güvenmiyorum😜 zlynda ve cerazette emziren anneler kullanıyormuş doktorum zlynda yı önerdi onu aldım kullanıyorum