28 günlük bebeğim yemiyor 10 ml mama içiyo biraz emiyor uyuyor Doktora gittik gayet iyi kilo alımı vs dedi ama bence kilo kaybı olacak takıntı haline getirdim saat başı uyandırmaya çalışıyorum aman acıkınca ağlar diyemiyorum çünkü o yapıda bir bebek değil gece ellemeden 4 saat uyuyor ben zorla uyandırıyorum sarılık yok dedi doktor siz ne yapıyorsunuz uyandırıp zorla yediriyor musunuz