Kızlar oğlum grıp olmuştu burnu akıyordu antonıyotık kullandık geçmişti sonra öksürük oldu gecmedı hırlama sesı oldu çok kötü ıdı hemen acıle gotırdum özele de götürdüm cortaır buhar ilacı ve serum fizyolojik 4 ml çek makınaha ile buhaı ver dedı şase vermıs bıraz bogazı kötü ımıs iğne yazdı onu da yoğurt ıcıne kat vet dedı yaptık hepsını çok şükür daha yeni gectı seviniyor dum aöa bugün sabah tekrardan burnu akmaya öksürmeye basladı ya ne oldu bn anlamadım kı ablası hasta ıdı o ıyulestı buna gectı bu ıyılesıypr ona gecıyır ha çok kötüyüm ya çok şükür allahım başka bır sey vermesın inşallah ama böyle suteklı hastalık olunca ne oöuyır bılmıyorum serum fizypşojım verıyorum