öncelikle merhaba 5 aylık bi kızım var .. eee haliyle bebeği olunca insanın ilk onu düşünüyo 😔 deprem olacağı söylentileri her gün daha da ürkütüyor uykusuz geceler biyer kıpırdasa deprem olacak hissi iyice paronaklaştım 😔 haberlerde de deprem olabileceğini söylüyorlar napıcaz biz şimdi ? rabbim yaşatmasın bol bol dua edelim elazığ daki ve depremi hisseden kardeşlerimin de allah yardımcısı olsun 😔