derin0_ tabiki yakın zamanda tahlillerimi yaptırcam yine de nöroloji beyin mr istedi onuda çektireceğim.işitme testini vs geçtim hiçbir problem yok.5-6yıldur yılda üç defa falan oluyor benmki.Bir hafta kadar sürüyor ama aşırı şiddetli.Eğer dahiliye de kanlarla ilgili bir problem çıkmazsa bir klinik buldum vertigoyla ilgili.Yaklaşık on bin lira falan ücreti var .Oraya gitmeyi düşünüyorum.Çğnkü bu şekilde çok zor oluyor.Malum eş ve çocuğumdan başka kmsem yok yanımda .Ben hasta olunca eşimde işe gidiyor kızıma bakmakda güçlük çekiyorum