gktgmoms Merhabalar oğlum 18 aylık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum artık gece çok sık kalktığı için gece beslenmesini sizler nasıl yapıyorsunuz
Lilybaby gktgmoms gece beslenmesine artık gerek yok. Üç ana bir ara öğün ile idare edecek. Birkaç günde alışır sabırlı ve kararlı olun