mom97X Kızlar herkes gazın 3. ayda hafifleyip biteceğini söyledi, kızım 4 aylık oldu hâla gazı var. Yahu ne zaman bitiyor bu gaz illeti ..? 🥹
CaninannesiCemre mom97X Maalesef bu konuda her bebek farklı :( 6 aya kadar süren de var , daha uzun veya daha kısa sürende 🙏bizim 2.5 ayda bitmişti mesela.. inşaallah tez zmanda biter sizinki de 🤲
zmiraymom mom97X benim kızım 11 aylık 3-4 aylardaki gibi çok olmasada arada gaz sorunu yaşıyoruz. 6. Ayda hafiflemeye başlar yada hepten biter