NatashaRomanoff
Ben hiç sirkeli su kullanmadım toz alırken ,sirkeli suyu bazı zmanlar yeri silerken dökerim..şu anda tozumu Bingonun yüzey temizleme bezi ile alıyorum…onlar çıkmadan önce Viking vardı pembe renk onunla alırdım(memnundum)..ama o zmanlar vakit vardı, şimdi pratik şeyler