Bebeğim 8bucuk aylık 9kg… 9_12gurubu beden tam oluyor. 12_18daha güzel duruyor o da tam oluyor gibi. Ama ben 18_24 alıyorum artık ne alırsam çünkü bıktım artık herşeyin küçük kalması bıktırdı beni ve üzülüyorum hem hevesimi almadan küçük kalıyor hem de boşuna giden paralar… Sizlerin bebekler kaç aylık kaç kg ve hangi beden alıyorsunuz?