Emine-tekn Kızlar bebeğimin cildi çok kuru günde üç kere yağlıyorum 2 kere bepantol sürüyorum anca yumuşuyor ama onlarında içinde katkı maddesi var doktor hep nemlendirceksin egzamaya döner yoksa dedi😔 sebamed kullan dedi ama oda fayda etmedi ya başına gelen varmı napıyorsunuz? Bebeğimi tek başıma büyütüyorum ilk çocuğum daha bugüne kadar pişik bile olmadı o kadar çok dikkat ediyorum ki.. ama bu derisinin pul pul dökülmesi çok üzüyor beni
Elifsu Emine-tekn bizimkide öyleydi egzama başlangıcıydı doktorumuz biobaby nin kuru ciltler için kremini verdi düzeldi şuan çok şükür. Mustela alacaktım ben pahalı diye gerek yok bu krem daha iyi dedi.
Minikkelebek Emine-tekn zeytinyağı cilt tarafından emilsede yumuşatmıyor sert bi yağ. H.cevizi yağı daha yumuşak kurumayı geciktirir
Talodes Bizdede sürüyorm dr. mustela krem yazdı anında fayda etti çok iyi aradada zeytinyağı sürüyorm
Minikkelebek Emine-tekn yeni doğduğunda bebeğimin saç derisi pul puldu tarağına h.cevizi yağı sürerek taradım hemen geçti . Pişik olduğunda da öyle yaptım düzeldi yinede dr verdiği bi krem varsa onu kullan tabi
Minikkelebek Emine-tekn hamileyken hormonlardan dolayı olmuştur bu yağın böyle bi özelliği yok. Badem yağının var ama
Alaraaa Emine-tekn mustelanın atopık cıltler ıcın olanı var cok kuru cıltler ıcın yesıl hatta yazısı cok ıyı geldı bende herseyı denedım sebamed vs bu daha ıyı geldı
[silindi] Emine-tekn ben amerikada yaşıyorum doktoruma zeytinyağ sürebilirmiyim dedm tabiki dedi. Bence zeytinyağ kullanın en doğalından alıp
Dlrmsmrc Emine-tekn ben mustela kullanıyorum ama doktorumuz vazelin bile en iyi nemlendiricidir demişti. Yüzünü yıkayıp çok kurulamadan sürün daha çok nemleniyor. Şampuan ve sabunu her banyoda kullanmayın
Elifdeniz Mustelanın banyo yağı var son durulama yapacağımda suya döküyorum onu da bir güzrl tüm vücuda döküyorum saç hariç o banyodan sonra yumuşatıyor ve sonra bübchen bebek yağıyla nemlendiriyorum bunlar içeriği bebek için uygun ürünler bir deneyin derim saf zeytinyağı tüyleri besliyor diyorlar ben cesaret edemedim
Aaylin Emine-tekn canim sebamed de hic masum degil zaten, bu kimyasallar egzamayi tetikliyor. En iyileri mustela ve bioderma, bu ikisinden birini kullan bence.