Azra00 Kışın evleriniz kaç derece oluyor kızlar neyle ısınıyorsunuz,kombi evi iyi ısıtıyor mu bebeğimi bürüksel lahanası gibi sardım sanki 😇ev 23 derece gündüz siz neler giydiryorsunuz bebeğinize
bisenakillisinzaten Azra00 21 22 derece oluyor. Altına kısa kollu zıbın üstüne takım. Bebekler zaten çok hareketli oldukları için bizim gibi üşümüyorlar
Dedektifgadget Azra00 sobalı bu sene klima düşünüyorum şimdi elektrikli yanıyor bir soğuk bir sıcak işte kızım nezle olmuş 🥺
Azra00 Dedektifgadget ya geçmiş olsun çok, bizimde kombi yetersiz ısıtmıyor ek takviye elektrikli ısıtıcı açıyoruz çok soğukda
Bebegimm1 Azra00 19 20 derece kısa kol ile duruyoruz gündüzleri akşam ince uzun giydiriyorum oda sabaha karşı soğuk oluyor diye sizinki kadar sıcak olsa atletle gezerdik büyük ihtimal bünyemiz alışık değil ama bizim😁
Bebegimm1 haydii güneş vuruyor sabahları bazen.ama alışık değiliz bünyemiz soğuk seviyor mesela ailelerimz yanına gidiyoruz onlar sıcakda hırkayla dolaşırken ben atletle gezesim geliyor eşim cocugumda aynı kapıda kar varken 19 derece soğuk geliyor ama şuan öyle sert bi soğuk yok gündüzleri
Bebegimm1 Azra00 dediğim gibi bizim bünyemiz soğuga alışık sıcagı sevmiyoruz bunalıyoruz karadenizde yaşıyorz cocugumda o şekilde alıştı bünyesi dayanıklıdır karda çamurda yagmurda hasta olmadan oynar gezer.☺️
haydii Azra00 evet 19 şuan yatak odası birde ben çok sık sık havalandırma yapıyorum 🙄 Alt üst dolu onlar yakinca bir nebze yani Birde benim mutfakta petek yok ara hol de petek yok Buz gibi oluyor
Azra00 Dedektifgadget evet maalesef ev eski 15 yıllık falan sanırım bizde kiracıyiz zaten tayin görene kadar bu evde idare etmeye çalışacağız taşınmak çok zor ve masraflı artık
haydii Bebegimm1 evet şuan sert bir hava yok ben İstanbuldayım ama dışarı baya soğuk eve göre Bende evi sık havalandıriyorum ondan serin oluyor. 😁 Ben sıcak seviyorum ya duş alırken bile kaynar suyla yikiynaiyorum 😒
Azra00 Bebegimm1 yaa çok çok Maşallah hep özenmişimdir öyle bir çocuk yetiştirmeye yani öyle soğuğa dayanıklı nasıl alıştırdıniz Bana da öneride bulun da ben de alıştırayım öyle