kzynannsi haydii valla bilmiyorum benimki cırtlı olandan bele sarılan ben hafif aşağı kaydırıyordum komple alt tarafı sarıyordu, ve eşim kayınvalidem gerdirip iyice sardılar hep sımdıkıydı
sev4141 Nasıl korse kullandınız ben nornal cırtcırtlı bel korsesi kullanıyorum çok kayıyor alttan üstten başka almayı düşünüyorum tavsiyeleriniz nedir