Zeyno42 Kızlar oğlum 12aylik geceleri kalkıp gözü kapalı sürekli kendini bir o tarafaa Bir bu tarafa atıyor uykuya tekrar geçmiyor böyle olan varmi
Gzd2010 Zeyno42 benimde oglum 11 aylık biz aylardır bu sorunu yaşıyoruz dr bitkisel bir şurup verdi 1 haftadır kullanıyoruz ama icin bi etkisi yok dedi zaten hemen olmz cunku ilac degil bu dedi bitki esanslarından olusuyor dedi 1 ay kullancaz bakalm
Emine_123 Evet bizde 12 aylığız uyanıyor emziriyorum besige koyunca poposu havaya dikiyor besigin Bi sağına Bi soluna yatıyor kendine ordan ora atıp uyumuyo gozu kapalı ama.. Poposuna pis pis yapıyorum ozama n uyuyor biraz..
Gzd2010 Zeyno42 evet oldu geceleri o surekli kıpirdanıp bu yuzden uyanması gecti 1 jez uyanıyor oda acıktigı icin cunku 21:30 da mama icip uyuyor ve gece 3-4 gibi acıkıyor mızmızlanmaya başladinmı hemen uyanmadan mama yapıp yediyorum tekrar devam uykuya
Gzd2010 Zeyno42 day&night şurubun ismi ama siz genede bir dr danışın her bebeğe her şurup verilmez dr lar boyuna kilosuna alerjik duruma gelisimine göre öneriyorlar.