gitgel_ kizimdan once 2sene kullandim hic bi sorun yasamadim. Emzirme doneminde cerazette kullaniyodum emzirme bitince diane35 kullanmaya gectim 1kutuluk. Skmdi 7gun aradan sonra yasmine gecicem tekrar. Saatine dikkat ettim, antibiyotik yada baska ilaclarla etkilesiminde dikkat ettim sadece.